Головна Новини Головні новини Світові лідери взяли на себе зобов'язання боротися з глобальною кризою в сфері освіти

Отримувати новини - введіть свій e-mail:

Світові лідери взяли на себе зобов'язання боротися з глобальною кризою в сфері освіти Друк
Вівторок, 07 листопад 2017 12:41

Наприкінці вересня, 2017 року, в ході заходу високого рівня в Нью-Йорку, Генеральний секретар Організації Об'єднаних Націй Антоніу Гутерріш, заступник Генерального секретаря Організації Об'єднаних Націй Аміна Мохаммед, глави Франції, Норвегії, Малаві і Сенегалу та інші світові лідери в сфері освіти взяли на себе зобов'язання боротися з глобальною освітньою кризою, яка гальмує навчання мільйонів дітей та є загрозою прогресу.

Приблизно 264 мільйонів дітей та підлітків не відвідують школи. Тільки 1 з 12 молодих людей в країнах із низьким рівнем доходу рухається шляхом набуття навичок для учнів середньої школи. Незважаючи на певний прогрес в досягненні гендерної рівності в найбідніших країнах світу, значно більше дівчаток, ніж хлопчиків, як і раніше не мають доступу до якісної освіти.

«Інвестування в освіту – це найбільш ефективний спосіб забезпечити економічний розвиток, підвищити навики і розширити можливості молодих жінок і чоловіків, а також досягти прогресу за всіма 17 Цілями сталого розвитку. Фінансування освіти – це найбільш вигідний внесок, який ми можемо зробити», – заявив Генеральний секретар Організації Об'єднаних Націй Антоніу Гутерріш.

«Фінансування майбутнього: Освіта-2030», спрямоване на забезпечення політичної рішучості і підтримки інвестицій в якісну дошкільну, початкову та середню освіту, було організовано спільно з Норвегією, Францією, Малаві і Сенегалом в партнерстві з Комісією з освіти, Глобальним партнерством в сфері освіти, фондом Малала, кампанією ONE, ЮНІСЕФ та ЮНЕСКО.

«Я вирішив зробити освіту головним пріоритетом для розвитку Франції та зовнішньої політики. Освіта заслуговує наших колективних прагнень. Спільно з Сенегалом, ООН, Глобальним партнерством в сфері освіти та всіма нашими партнерами, в наступному році ми збільшимо міжнародні зобов'язання на конференції в Дакарі щодо фінансування Глобального партнерства в сфері освіти», – заявив президент Франції Еммануель Макрон.

«Освіта, особливо освіта дівчаток, є єдиним, найбільш ефективним внеском у стійкий розвиток. Ось чому Норвегія за останні чотири роки подвоїла свою фінансову підтримку освіти», – заявила прем'єр-міністр Норвегії Ерна Сульберг. Будучи переобраною минулого тижня на новий термін, вона продовжить свою діяльність в інтересах освіти.

Пані Сульберг також підкреслила важливість національної зацікавленості: «Найважливіша робота здійснюється на рівні кожної окремої країни». Прем'єр-міністр Сульберг також зазначила, що успішне функціонування Глобального партнерства в галузі освіти і подальша робота по створенню Міжнародного механізму фінансування освіти матимуть важливе значення для заповнення дефіциту зовнішнього фінансування освіти.

«Надання освіти всім, а не тільки деяким дітям, є боротьбою за громадянські права нашого часу. Перед обличчям найбільшої кризи біженців після закінчення Другої світової війни, в умовах, коли на освіту виділяється менше 2% від загального обсягу гуманітарної допомоги, життєво важливо мобілізувати кошти для забезпечення освіти всім дітям, особливо тим, хто опинився в стороні, а то й взагалі позаду – дітям біженцям », – заявив Спеціальний посланник ООН з питань глобальної освіти, колишній прем'єр-міністр Великобританії і голова Комісії з питань освіти Гордон Браун.

«Фінансуючи програму «Освіта не може чекати» з метою подолання цих надзвичайних ситуацій, сприяючи Глобальному партнерству в галузі освіти з метою створення сильних освітніх систем та успішно мобілізуючи додаткові кошти, щоб до 2020 року фонд Глобального партнерства в сфері освіти мав на рахунку 2 млрд. доларів США, створюючи Міжнародний механізм фінансування освіти для довгострокового фінансування, щоб країни могли уникнути пастки середнього доходу, ми зможемо закрити дефіцит у фінансуванні. Фінансуючи нашу мету в галузі освіти, ми зможемо досягти набагато більшого, ніж просто посадити дитину за парту. Це відкриє нові можливості і подарує надію», - продовжив Гордон Браун.

«Інвестування в освіту має високу віддачу, а користь виходить далеко за межі індивідуума. Підвищення успішності, особливо дівчаток і жінок, скорочення масштабів бідності і стимулювання економічного процвітання, зміцнення здоров'я та заохочення миру та безпеки. Ми зобов'язані перед дітьми цього світу інвестувати в освіту прямо зараз. Майбутня конференція по фінансуванню ГПО стане можливістю як для донорів, так і для країн, що розвиваються посилити свої зобов'язання», – заявила Джулія Гіллард, голова Глобального партнерства в галузі освіти і колишній прем'єр-міністр Австралії.

«Сьогодні 130 мільйонів дівчаток не ходять до школи, намагаючись вирватися з лещат бідності, війни і ранніх шлюбів. Цілі сталого розвитку були нашою обіцянкою боротися разом з цими дівчатками. До цих пір ми стикалися з невдачами. У нас великі цілі, але ми не зможемо досягти жодної з них, якщо ми не будемо навчати дівчаток. Якщо ми хочемо розвивати економіку, поліпшити якість повітря, яким ми дихаємо, сприяти миру і просувати системи охорони здоров'я, ми повинні інвестувати в дівчаток», – заявила Малала Юсафзай, співзасновник Фонду Малала і Посланник миру ООН.

«Якщо ми прямо зараз не будемо вживати заходів в інтересах освіти, ми ризикуємо поставити прогрес і стабільність під загрозу і далі утримувати дітей в пастці злиднів та незгод. Ми не можемо піти на ризик і відмовитися від нашої місії забезпечити кожній дитині можливість вчитися в школі. Занадто багато поставлено на карту. Ми зобов'язані перед самими собою, ми зобов'язані перед наступним поколінням», – підкреслила Посол доброї волі ЮНІСЕФ Музон Альмелхан.

«Кожна успішна історія розвитку починається з освіти. Ось чому зацікавленість країн лежить в основі Порядку денного на період до 2030 року і є найсильнішим стимулом для прискорення прогресу. Від адекватного фінансування до ефективного навчання в будь-якому віці, на країнах лежить відповідальність зробити освіту справедливою, загальною і трансформаційною», – сказала Генеральний директор ЮНЕСКО Ірина Бокова.

«Сьогоднішній день має стати поворотним моментом, коли світ залишить проблеми позаду і знайде рішення надзвичайної ситуації всесвітнього масштабу в галузі освіти. Понад 130 мільйонів дівчаток не вчаться в школі - це понад 130 мільйонів потенційних інженерів, підприємців і політиків, лідерства яких світ позбавляється. Це означає втрату ресурсів епічних масштабів і глобальну кризу, яка увічнює злидні. Останні дані, починаючи з 2015 року, демонструють, що кількість дівчаток, не охоплених школою, фактично зросла вперше за останні десять років», – заявила президент і головний виконавчий директор кампанії ONE Гейл Сміт.

«Сенегал і Франція сьогодні поставили мету, тепер світ повинен її перевершити. Для донорів це починається з повного фінансування Глобального партнерства в галузі освіти і програми «Освіта не може чекати». Для інших країн це означає взяти на себе зобов'язання працювати над тим, щоб надати 20% від національних бюджетів на потреби освіти… Вісім мільйонів членів ONE у всьому світі будуть мобілізовувати уряди, щоб це сталося – понад 130 мільйонів дівчат заслуговують з нашої сторони найпильнішої уваги», – продовжила Сміт.

На зустрічі високого рівня, яка відбулася в рамках 72-ї сесії Генеральної Асамблеї Організації Об'єднаних Націй в Нью-Йорку, були прийняті наступні зобов'язання:

  • Європейський союз збільшить підтримку освіти в кризових ситуаціях, виділивши 8% зі свого гуманітарного бюджету на освіту в надзвичайних ситуаціях в 2018 році, що набагато вище середнього світового показника в 3,6%;
  • Європейський союз зобов'язується внести додаткові 13,2 млн дол. США в Фонд «Освіта не може чекати»;
  • Данія зобов'язується внести додаткові 16,1 млн дол. США в фонд «Освіта не може чекати»;
  • Наступного року Фонд Малала зобов'язується збільшити інвестиції в підготовку місцевих вчителів і активістів на 3 млн дол. США;
  • Глобальне партнерство в галузі освіти прискорить темпи прогресу в області планування і фінансування та шкільних систем, здатних забезпечити гендерну рівність в початковій і середній школі;
  • Організація Dubai Cares обіцяє внести 500 тис. доларів США в Фонд «Освіта не може чекати».

До 2020 року компанія Hewlett Packard, охопить, працюючи спільно з компанією Intel, один мільйон учнів використанням хмарних технологій в 1700 школах; і через програму «Освіта не може чекати» вивчить методи використання технологій в постраждалих від кризи країнах.