Головна Новини Головні новини У 2021 році на мобільний Інтернет витрачатиметься 39 днів у рік

Отримувати новини - введіть свій e-mail:

У 2021 році на мобільний Інтернет витрачатиметься 39 днів у рік Друк
Середа, 10 липень 2019 13:59

Міжнародне мережеве рекламне агентство Zenith підготувало новий прогноз рекламних інвестицій. Згідно з цим документом, у 2019 році люди по всьому світу в середньому проведуть 800 годин (або 33 дні), використовуючи мобільний інтернет. До 2021 року ця цифра виросте до 930 годин (39 днів).

Організація аналізує зміни поведінки у медіаспоживанні із 2015 року. Дослідження охоплює 57 країн. За цей час середня кількість часу, який люди по всьому світу витрачають на мобільний інтернет, зросла з 80 до 130 хвилин в день.Т обто в середньому воно збільшувалось на 13 % в рік, – про це повідомляє прес-служба компанії.

Zenith очікує, що телебачення залишиться найбільшим глобальним медіаканалом і в 2019 році телеперегляд складе 167 хвилин щодня. Але до 2021 ця цифра буде повільно зменшуватися – до 165 хвилин в день, що складатиме 33 % частки від всього медіаспоживання.

Поступово мобільний інтернет забирає частку споживачів у конкурентних медіа, але не у всіх. В період 2014-2019 роках середня кількість часу, який люди провели за читанням газет скоротилася з 17 до 11 хвилин в день, а журналів – з 8 до 4 хвилин. Телеперегляд також впав з 171 до 167 хвилин на день.

При цьому, радіо і кінотеатри показали зростання. Слухання радіо збільшилося з 53 до 55 хвилин в день, а в кінотеатрах люди проводять 3 хвилини в порівнянні з попередніми показниками — 1,8 хвилини на день.

За прогнозом, мобільний інтернет розширить кількість часу, який люди виділяють для споживання медіа в цілому. Ймовірно, цього року користувачі витратять на медіа більш 479 хвилин на день. У 2021 році очікується, що цей показник збільшиться на 16 хвилин.

«Щоб взяти всі переваги від сучасного достатку медіа, брендам необхідно комунікувати зі своїми споживачами в тому середовищі, яке найбільш відповідає їхнім цінностям, і в той час, коли вони найбільш підготовлені до шляху споживача. Тобто необхідно інвестувати в таланти і технології, щоб відкрити цінність даних і створювати персоніфіковані бренд-комунікації зі споживачем», – вважає Метт Джеймс, представник Zenith.

За матеріалами MediaSapiens