Головна

Отримувати новини - введіть свій e-mail:

Свята Трійця: традиції святкування
Неділя, 23 червень 2024 12:48

Свята Трійця, або П’ятидесятниця, є одним з найбільших християнських свят, яке відзначають на п'ятдесятий день після Великодня. Це свято символізує зішестя Святого Духа на апостолів і вважається днем народження Християнської церкви. Апостоли отримали дар зцілення і здатність говорити різними мовами, що дозволило їм поширювати християнство в усьому світі.

Традиції святкування Трійці в Україні різноманітні. Однією із головних ознак зелених святкування є прикрашання осель та храмів зеленими гілками, квітами та травами, що символізує відродження та оновлення природи. Запашна зелень як-от липа, м’ята, полин та любисток, використовуються для створення особливої атмосфери свята.

У день Святої Трійці проводяться святкові богослужіння, де парафіяни моляться за здоров’я та добробут своїх родин. 

У деяких регіонах України збереглися стародавні звичаї водити хороводи та співати обрядові пісні, що додає святу особливого колориту. Після служби в церкві часто організовуються родинні застілля, де люди збираються разом, щоб розділити радість свята.

Окрім релігійних обрядів, Трійця також відзначається різноманітними народними традиціями та обрядами. Наприклад, існує повір'я, що на Трійцю не можна працювати на землі, оскільки це може принести якесь нещастя. Також у цей день молодь часто влаштовує гуляння, а дівчата плетуть вінки з польових квітів, вірячи, що вони принесуть їм кохання.

Сьогодні Трійця є не лише важливою релігійною подією, але й днем, яке об'єднує людей, зміцнює родинні та соціальні зв’язки, зберігаючи багаті культурні традиції нашого народу.

 Вітаємо усіх спілчан з Трійцею і бажаємо якнайшвидшого мирного життя на рідній українській землі!

 
Академія медіа для дівчат 1.0: навчання з медіа та комунікації
Субота, 22 червень 2024 12:47

У сучасному світі, де інформація та швидкість її передачі відіграють вирішальну роль, медіа та комунікації стали ключовими елементами повсякденного життя. Здатність критично оцінювати ситуацію та створювати якісний контент є надзвичайно важливою навичкою для молодих людей, особливо для тих, що прагнуть впливати на суспільство й змінювати його.

Проєкт «Girls Media Academy 1.0 / Академія медіа для дівчат 1.0» – це унікальна можливість для дівчат віком 18-21 років, які не вивчають журналістику чи комунікації у рамках формальної освіти, розвинути свої навички у сфері медіа, комунікацій та блогінгу.

Це інструмент, який допоможе стати більш стійкими до дезінформації та маніпуляцій, а також набути комплексне розуміння того, як працює медіа та блогінг в Україні. 

Випускниці проєкту отримають не тільки базові знання у відповідних сферах, але й навчаться висвітлювати соціально важливі питання, такі як гендерна нерівність, зміна клімату, бодішеймінг та багато іншого.

Якими є складові проєкту?

  • 20 online зустрічей (10 інформаційних та 10 практичних);
  • креативні завдання між зустрічами (індивідуальні та командні);
  • менторська підтримка для виконання командних креативних завдань;
  • інтерактиви на знайомство та командотворення;
  • додаткові ресурси для глибшого самостійного опрацювання кожної теми;
  • спільнота підтримки та розвитку в Telegram.

Конкурс журналістських матеріалів, найкращі з яких будуть опубліковані у партнерських медіа.

Конкурс соціально-орієнтованих матеріалів для публікації в соціальних мережах, авторка одного з яких отримає від ГО «Жіноча Ліга» одноразовий грант у розмірі 3 000 грн для купівлі додаткових навчальних матеріалів/курсів з теми, релевантної до теми проєкту. Стажування в редакції медіа партнера проєкту - online журналі «Українки». 

Дводенний навчальний візит до Києва для найбільш старанних випускниць (20 осіб) з відвідуванням медіа редакції, дискусією щодо розвитку журналістики та блогінгу в Україні, а також воркшопами щодо публічних виступів та розвитку креативного мислення.

Більше про тематики та графік зустрічей за посиланням.

Для кого цей проєкт?

  • для дівчат 18-21 років з усіх куточків України, що здобувають освіту в коледжі або університеті на спеціальності, не пов’язаній з журналістикою чи комунікаціями (наприклад, вивчають історію, соціологію, економіку, ІТ, тощо);
  • для активних та амбітних дівчат, які прагнуть стати змінотворицями за допомогою слова;
  • для дівчат, що мають бажання якісно розширити своє коло спілкування та потрапити в середовище таких же вмотивованих молодих людей.

Як взяти участь у проєкті?

До 23:59 28 червня 2024 заповніть реєстраційну форму за посиланням

Підтвердження отримання заявки буде надіслано до 23:59 30 червня 2024 року. Результати відбору будуть оголошені до 23:59 4 липня 2024 року. 

До участі у проєкті буде відібрано 50 дівчат з усієї України на основі мотивації та готовності взяти участь в усіх зустрічах. Пріоритет буде надано дівчатам з невеликих населених пунктів із врахуванням регіональної представленості. 

 

Довідково 

Проєкт «Girls Media Academy 1.0/Академія медіа для дівчат 1.0» засновано ГО «Жіноча Ліга» за підтримки Представництва Фонду Фрідріха Еберта в Україні. 

Детальніше з проєктом можна ознайомитися в офіційному Instagram-акаунті, а новинами на тему ґендерної рівності і прав жінок й можливостями особистого та кар'єрного розвитку в Telegram-каналі «Простір твого зростання».

 
Рівні можливості в освіті: дошкілля
П'ятниця, 21 червень 2024 10:59

Останнє десятиліття відзначається активним впровадженням інклюзивного навчання в дошкільних закладах, зумовленим зростанням кількості дітей з особливими освітніми потребами (ООП) та створенням інклюзивних груп.

Згідно з даними Держстату, на кінець 2023 року функціонувало 7 102 інклюзивних груп, де навчилася понад 13 тисяч дітей з ООП, тоді як у 2017 році таких груп було лише 578. Держава виділяє субвенції для підтримки цих дітей, а профільне міністерство вживає заходів для забезпечення якісної дошкільної освіти та розвитку потенціалу кожної дитини. Адже рівні можливості в освітній сфері без дискримінації є наразі одним із головних пріоритетів роботи. 

Питання, що сьогодні потребують вирішення: 

  • відсутність індивідуалізованих методик і допоміжних засобів для навчання;
  • нестача кадрового потенціалу та належного рівня підготовки педагогів;
  • фізична недоступність садочків.

Як інформує МОН шляхи вирішення означених викликів включають: розроблення планів забезпечення територіальних громад фахівцями за спеціальністю 016 Спеціальна освіта та формування регіонального замовлення на їхню підготовку/перепідготовку, моніторинг та оцінювання якості інклюзивного навчання в садочках, внесення змін до схем тарифних розрядів асистента вихователя, оцінювання потреб територіальних громад у супроводі під час інклюзивного навчання (асистент дитини), забезпечення доступності закладів дошкільної освіти та наявності ресурсних кімнат, належна методична підтримка та підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи з дітьми з ООП, дослідження роботи команд психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзивного навчання, забезпечення наступності між рівнями освіти здобувачів освіти з ООП.

Реалізація Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання до 2029 року (схвалено Урядом нещодавно) та операційного плану на 2024-2026 роки дозволить забезпечити якісну дошкільну освіту для кожної дитини з ООП з урахуванням її індивідуальних потреб та сприятиме розвитку її потенціалу. Ці заходи здійснюються в рамках Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору, розробленої за ініціативою першої леді Олени Зеленської.

 

За матеріалами – МОН

 
Google представив в Україні платформу «Безпека дітей в Інтернеті»
Четвер, 20 червень 2024 10:14

Нещодавно Google представив в Україні нову платформу «Безпека дітей в Інтернеті», яка покликана забезпечити дітей, підлітків, батьків та вчителів корисними інструментами та ресурсами для підвищення онлайн-безпеки. 

На платформі доступні різноманітні матеріали, які допоможуть усім учасникам освітнього процесу краще розуміти цифрову безпеку, зокрема: 

  • інформацію про основи цифрового громадянства й безпеки, адаптовану для дітей різного віку;
  • поради щодо відповідального обміну інформацією онлайн, ввічливого спілкування та захисту конфіденційності;
  • інструменти та ресурси, які допоможуть батькам та вчителям розпочати розмову з дітьми про безпеку в Інтернеті;























Особливу увагу привертає опублікований посібник із безпеки дітей в Інтернеті, що охоплює п'ять ключових тем:

  1. Ділися з обачністю. Цифровий слід і відповідальне спілкування: Роз'яснює, як відповідально ділитися інформацією та зберігати цифровий слід.
  2. Не дай себе обманути. Фішинг, шахрайство та надійні джерела: Навчає розпізнавати шахрайські схеми та обманні повідомлення.
  3. Бережи свої таємниці. Безпека в Інтернеті та паролі: Розповідає про важливість збереження конфіденційності та створення надійних паролів.
  4. Круто бути доброзичливим! Боротьба з негативною поведінкою в Інтернеті: Підкреслює важливість доброзичливості та боротьби з кібербулінгом.
  5. Сумніваєшся? Спитай! Сумнівний контент та сценарії: Радить, як діяти при зустрічі з сумнівним контентом або ситуаціями.

Платформа «Безпека дітей в Інтернеті» стане важливим ресурсом для всіх, хто прагне забезпечити безпеку дітей в цифровому світі. Вона допоможе навчити дітей відповідальному користуванню Інтернетом та створить більш безпечне онлайн-середовище для всіх.

 

Довідково

Проєкт реалізується за підтримки Міністерства освіти і науки України та ГО «Смарт освіта», а всі навчальні матеріали розроблено спільно з міжнародними партнерами Internet Keep Safe Coalition, Connect Safety та Family Online Safety Institute.



 
« ПочатокПопередня12345678910НаступнаКінець »

Сторінка 4 з 622